10 millió forint bírságot kapott a Lyoness Hungary és a Lyoness Holding Europe, mert megtévesztették a fogyasztóikat. A Lyoness rendszer népszerűsítésekor azt állították, hogy a regisztrált tagok minden vásárlás után, azonnal pénzvisszafizetésben részesülnek.
A GVH megállapította, a cégek a „MOST” nevű kampányban olyan benyomást keltették a fogyasztókban, hogy az egyes vásárlások után vásárlásonként azonnal felhasználható pénzvisszatérítésben részesülnek, melyet a Cashback kártya használatával érhetnek el. A reklámok fő üzenete így az volt, hogy a fogyasztó minden vásárlás után azonnal automatikusan pénzvisszatérítésben részesül, mellyel pénzt takaríthat meg.
A reklámok azonban arra nem utaltak, hogy a visszafizetésnek feltételei vannak, és arra nem a vásárlással egy időben kerül sor. Abban az esetben ugyanis, ha a vásárlás nem éri el a 75 000 forintot, kizárólag akkor történt meg a visszafizetés, ha a fogyasztó írásban felmondta a szerződést, és írásban kezdeményezte a kifizetést.