Több magyar repült Lufhansával

2014.02.18. 11:24

A Lufthansa csoport a tavalyi évben összesen 1,01 millió utast szállított a magyar piacon, 4,4 százalékkal többet, mint az előző évben, jelentette be Antal Gábor, a Lufthansa csoport magyarországi vezetője sajtótájékoztatón kedden Budapesten.

A csoporthoz tartozó légitársaságok közül kiemelte a Swiss teljesítményét, amely 12,2 százalékos bővülést ért el. Nőtt a magyarországi jegyértékesítés eredménye is: a Lufthansa az előző év azonos időszakához képest 4 százalékkal, a Swiss 16 százalékkal, a Brussels Airlines pedig 6 százalékkal több jegyet adott el Magyarországon.

Kiemelte, hogy ezzel a teljesítménnyel a Lufthansa továbbra is piacvezető Magyarországon a hagyományos hálózati légitársaságok között: a légitársaság 20,7 százalékos piaci részesedése 0,5 százalékpontos bővülésnek felel meg, míg a Lufthansa csoport 36,8 százalékos eredménye 2,3 százalékpontos növekedést jelent.