Vajon ki nyerte a paksi médiatendert?

2014.04.16. 16:58 Módosítva: 2014.04.17. 07:09

Az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. által az idei médiatervezési és médiavásárlási feladatokra kiírt, hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte - közölte az eredményt a Közbeszerzési Értesítő.

A tender keretösszege nettó 550 millió forint. Több ajánlattevő nem volt az eljárásban. Az eljárást lezáró döntés január 17-én született.

Az IMG a médiapiaci közbeszerzések legnagyobb nyertese, a 2010-2014-es ciklusban legalább 10 milliárd forint elköltésére kapott lehetőséget. A magyar viszonylatban is kicsinek számító médiaügynökségből így 2012 végére a piac egyik meghatározó szereplője lett – írta a hvg.hu egy tavaly év eleji összeállításában.

A cég többségi – 2013. január óta már egyszemélyes – tulajdonosának, Patonai Péternek évtizedekre visszanyúló kapcsolata van a Fidesz vezetőivel és a párt legfőbb gazdasági háttéremberének tartott Simicska Lajossal. Az IMG az állami hirdetések – és vele a pénz – jelentős részét ráadásul a Simicska és üzlettársai érdekeltségébe tartozó felületeken, óriásplakátokon, hirdetőoszlopokon, újságokban, rádiókban helyezi ki.