Business Talks '24
Üzleti konferencia
Amerikai céget, a georgiai-i székhelyű nFuzion-t veszi meg a magyar autós navigáció fejlesztő NNG – jelentette be a cég.
Az iGO Navigációról ismert NNG 2008 óta kézi készülékek helyett az autóipari navigációs megoldások fejlesztésére koncentrál, a bevételeinek négyötödét ebből éri el. A cég szerint mára a tíz legnagyobb autógyártóból hét NNG terméket használ.
Az amerikai nFuzion-t 14 éves tapasztalattal rendelkezik autóipari szoftverek tervezésében és prototipizálásában, olyan cégekkel együttműködve, mint az AT&T, a General Motors vagy a Mitsubishi Electric. A cég augusztus eleje óta az NNG leányvállalataként működik, így az iGO navigáció fejlesztője két új irodát is magáénak tudhat az Egyesült Államokban – így 10-re nő képviseleteinek száma a világ 8 országában.
Az amerikai cég felvásárlásának célja, hogy a fedélzeti szofitvereket még felhasználóbarátabbá tegyék – kommentálta az akvizíciót Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója a közlemény szerint.
Business Talks '24
Üzleti konferencia