Zsófia
15 °C
23 °C
Index - In English In English Eng

Zágrábban hagyta őket az Orangeways

2014.09.03. 15:42
Szaporodnak azok a történetek, amik szerint az Orangeways diszkont busztársaság buszai kellemetlenül sokat késnek, vagy egész egyszerűen nem jelennek meg a buszpályaudvaron. Az eseteket külön Facebook-oldalon gyűjtik, de a Tékozló Homáron is gyakorta lehet belefutni pórul járt utasok történeteibe.

Ahogy arra egy olvasónk felhívta a figyelmünk, a busztársaságot elérni sem lehet, ha arra lennénk kíváncsiak, hogy mégis miért kell órák óta várakoznunk a buszmegállóban. Az Orangeways honlapján található számot nekünk sem vette fel senki, pedig kíváncsiak lettünk volna, hogy mi a sok bénázás oka. Emailt is írtunk azért nekik, amire egyelőre nem érkezett válasz.

Órákig álldogált a buszmegállóban? Kicsöng a honlapon talált szám, de nem veszik fel?

Ha külföldön hagyta az Orangeways, vagy csak kellemetlenül sokat kellett várni a járatukra, miközben erről elfelejtették tájékoztatni, írjon a tema@mail.index.hu-ra, a levél tárgya legyen "orangeways".

Olvasónk azért írt nekünk, mert vasárnap Zágrábban hagyta őt a busztársaság: hatórányi várakozás és számos sikertelen telefonhívás után ezért úgy döntöttek, maguk oldják meg a hazautat: egy pesti rokonukat kellett megkérniük, hogy jöjjön értük.

Olvasónk arról is beszámolt, hogy később a cég azt állította, hogy este 10 és 11 között a buszpályaudvaron volt – ahol fél hatkor kellett volna lennie –, de ez nem lehetett így, hiszen ekkor az utasok még a kijelölt platformnál várakoztak a segítségükre siető rokonukra, ráadásul a buszt addigra törölték is.

Az ügyfélszolgálati telefonjukat a mai napig nem veszik fel. Tudomásom szerint több utas sorozatosan jár pórul, és hagyják ott tájékoztatás nélkül Berlinben, tegnap pedig Bécsben

– írta olvasónk. Ugyanerről számoltak be a már említett oldalon is. 

Az Orangeways-károsultak Facebook-oldal szerint Károlyt és a 14 többi utastársát Bécsben hagyta kedd este a társaság:

Ma a bécsi 19:30-as járat kimaradt, másfél órát vártam. Se a jegyen megadott telefonszám nem elérhető, se az indulásnál elhelyezett táblán lévő. Természetesen SMS-t sem küldtek, hogy te barom ne várj tovább, mert nem jövünk!

– írta a cserbenhagyott utas, aki szerint a 15 utastársából 14 külföldi volt, így kimaradt járat Magyarországnak se túl jó reklám.

Olyanra is volt példa, hogy utasok annak ellenére nem fértek fel egy tömött járatra, hogy jó előre megvették a jegyet. 

Oda is értünk az állomásra olyan 1 órára, majd kiszúrva a buszt odamentünk, hogy megkezdjük a beszállást, mire megdöbbenve tapasztaltuk, hogy a buszon már alig van ülőhely. Tájékoztattak bennünket, hogy töröltek aznapról egy 23:00-kor induló szintén Budapestre tartó járatukat, és akiknek arra a járatra szólt a jegyük, megpróbáltak szintén a 13:30-as járatra felszállni. Öten voltunk és közölte az utaskísérő hölgy, hogy csak 3 szabad hely van a többiek oldják meg a hazautat.

– írta Zsolt a Tékozló Homárnak. Zsolték vonattal voltak kénytelenek hazajutni.