Egy hazai székhelyű navigáció fejlesztő nyerte el Európa leggyorsabban növekvő cégének járó elismerést. Az NNG növekedési stratégiája két kategóriában is díjazott lett a nemzetközi üzleti élet egyik legfontosabb versenyében, ahol olyan cégek vehettek már át díjat eredményeikért, mint az Apple vagy a Procter&Gamble.
Az NNG-t Európa leggyorsabban növekvő, Észak-Amerika harmadik leggyorsabban növekvő cégének választották. Ezt a díjat eddig magyar cég még soha nem nyerte el. Az International Business Awards-ra idén 60 országból 3 500 vállalat pályázott
A budapesti székhelyű navigáció fejlesztő vállalatot „Navigation for All” stratégiájáért választották a legjobbnak. Ennek lényege, hogy a cég rugalmasan skálázható navigációs szoftverére alapozva a prémium mellett az alacsonyabb kategóriájú járművekhez is kínál megfizethető navigációs megoldásokat.
Az International Business Awards vállalatok és cégvezetők kiemelkedő eredményeit hivatott elismerni. A díjakra a világ bármely pontjáról, méretüktől függetlenül nevezhetnek a cégek. Idén több mint 60 országból érkeztek pályázatok, amelyeket a közel 250 fős zsűri két körben értékelt. A díj korábbi nyertesei: Acer, Apple, BASF, BT, Ford Motor Company, ING, Procter & Gamble, Roche Group, Samsung
A 2014-es év különösen intenzív volt a számunkra: 650-re nőtt a létszámunk, irodákat nyitottunk Japánban, Amerikában, és már folyik a toborzás az idén induló szegedi fejlesztő központukba is, ahova 200 főt keresünk. Mindezek a számok azt bizonyítják, jól döntöttünk, amikor stratégiát váltva az autóiparra helyeztük át tevékenységünk fókuszát, megváltoztatva ezzel az egész iparág képét. Mérhetetlenül büszke vagyok kollégáimra az NNG-nél, akikkel mindezt elértük
– mondta Balogh Péter, az NNG társalapítója és vezérigazgatója a díjátadót követően. A mostani elismerés idén már a második komoly nemzetközi üzleti díj az NNG számára, korábban a European Business Award-ot nyerte el, 17 000 cég közül jutva az élre.