Business Talks '24
Üzleti konferencia
A Medián végzett nagyobb mintás felmérést lakosság banki és biztosítási termékekkel kapcsolatos szokásairól, alább a fő eredmények:
A két, egymásra épülő kutatás közül az első 2400 válaszadó személyes megkeresése alapján tárta fel a pénzügyi termékek használatát és a szerződéskötés előzményeit, különös tekintettel a biztosítási ügynök tevékenységére. A második felmérés 326 biztosítási ügynök telefonos megkeresésén alapult. Ebben azt vizsgálták, hogy miképpen változtak az ügynöki munka körülményei az elmúlt években, valamint azt, hogy a közvetítők mennyire érzik sikeresnek a biztosítások és a banki termékek értékesítését.
A fogyasztói minta (nem, életkor, iskolai végzettség és lakóhely szerint) reprezentálja a magyar lakosságot, a biztosítók ügynökhálózatára vonatkozó megállapítások a lakosság által ismert biztosítótársaságok közönségének 90 százalékára jellemzőek.
Ez utóbbi egyébként jól is jöhet a legtöbb fogyasztónak.
Business Talks '24
Üzleti konferencia