A fogyasztóvédelem elérte, hogy jobb legyen a Wizz Airrel utazni

2016.01.18. 17:31

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság kezdeményezte a tárgyalásokat a magyarországi székhelyű Wizz Air légitársasággal, és a légitársaság üzletszabályzatának átvizsgálása után több ponton módosítási javaslattal élt, írja az MTI.

A Wizz Air Hungary Kft. vállalta, hogy pontosítja üzletszabályzatának egyes rendelkezéseit, módosítja egyes panaszkezelési szabályait, például:

  • bővíteni fogja a díjmentes név- és adatváltoztatások körét, különös tekintettel a foglaláskor előforduló elírásokra
  • díjmentes elállási jogot biztosít a kivételes módon utólagosan felmerülő jelentős viteldíjemelések esetére
  • a Wizz Air számlájára befizetett összegek bizonyos feltételek mellett már visszatéríthetők lesznek, amire eddig nem volt lehetőség.

A légitársaság tájékoztatása szerint az üzletszabályzat módosítási eljárásának megindítása januárban várható.