Visszakaphatja a pénzt a fodrásztól, ha nem tetszik a frizurája

2016.11.03. 22:34

A Budapesti Békéltető Testület szóvivője szerint egyre gyakoribb a panasz fodrászat, műköröm- vagy kozmetikai szolgáltatás miatt, és ha nem megfelelő minőségű a frizura vagy kozmetikai beavatkozás, a fogyasztó kérheti a kijavítását vagy végső esetben a pénz visszafizetését - tudta meg az Inforádió

Ehhez viszont pontosan jelezni kell, mit szeretnénk kapni, hogy egyértelmű legyen. „Ez egy szolgáltatás, amit vállalkozási szerződés keretén belül végez a szolgáltató. Ha ezzel a fogyasztónak problémája van, például hibás a teljesítés, kérheti a javítását, ha ez lehetséges. Ha nem, kérheti a vételár leszállítását vagy akár visszafizetését is” - mondta a szakember.

A frizurák megítélése eléggé szubjektív, nehéz bizonyítani, hogy mennyire volt hibás a teljesítés, ezért jobb a megelőzés, azaz a körültekintő választás. Ha viszont a baj bekövetkezett, a fogyasztónak kell bizonyítania, a korábbi frizura és a megrendelés alapján akár fényképekkel vagy tanúkkal - tudták meg a testület szóvivőjétől.