Pandora, Gabriella
-1 °C
4 °C

Az univerzum legerősebb marketingötletét találták ki

2018.01.26. 10:22

Az Inermarché áruházlánc egy erős húzással vonzotta be a vásárlóit a boltjaiba, 70 százalékkal csökkentették a Nutella árát, írja a France24. Azt sejthették, hogy szeretni fogják a népek, mert reklámozták is.

Arra viszont valószínűleg nem számítottak, hogy széttépik egymást az emberek az olcsó Nutelláért, Franciaországban országszerte verekedések, erőszakos áruházi konfliktusok törtek ki emiatt. "Állattá változtak" az emberek a BBC egyik idézett vásárlói véleménye szerint. 

Mindez egyébként pontosabban azt jelentette, hogy 4,5 euróról 1,41 euróra vitték le az árát, tehát Nutellánként forintban nagyjából egy ezrest lehetett spórolni. 

A Nutellát gyártó Ferrero annyit fűzött hozzá, hogy az akció kizárólag az Intermarché egyoldalú döntése volt, amivel kockáztatták, hogy "zűrzavart és csalódottságot" okozzanak a vásárlóknak. 

A képsorok alapján nem csak a csalódottságot kockáztatta az áruházlánc, hanem, hogy agyontaposnak valakit egy túlzsúfoltabb boltban. Nagyon cukros dolgokkal nem szabad viccelni Európában se ezek szerint, van olyan, amikor egy akció egyszerűen túl erős.  

Köszönjük, hogy olvasol minket!

Ha fontos számodra a független sajtó fennmaradása, támogasd az Indexet!