Business Talks '24
Üzleti konferencia
Száz országból Magyarországon teljesített a legjobban a Subway 2017-ben – írja közleményében a szendvicsezős gyorsétteremlánc. A hálózatnak legalább száz országban 43 ezer üzlete van, ezek közül viszont a 9 magyar étteremben nőtt legjobban a cég forgalma.
A magyar szendvicsezőkben 9 százalékkal több volt a vendég és 18 százalékkal növekedett, ezzel párhuzamosan pedig az élelmiszerek ára átlagosan 6 százalékkal csökkent, mindez pedig hozzájárult ahhoz, hogy jól zárja a cég a pénzügyi évét.
Azért nem volt mindig rózsás a helyzet a Subway háza táján: a közlemény szerint "apró nehézségekkel" indult az év, ugyanis "a közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést." Viszont már keresnek új partnereket.
Business Talks '24
Üzleti konferencia