Rejtélyes módon csökkent a CIB Bank ügyfeleinek számlaegyenlege

2019.02.03. 09:59 Módosítva: 2019.02.03. 11:10

Több olvasónk jelezte, hogy eltűnt a pénze a CIB Banknál vezetett folyószámlájáról. Volt, aki emiatt nem tudott kártyájával vásárolni, de olyan is, akinek nem okozott problémát a jelenség, csak észrevette, hogy annak ellenére csökkent a számláján a pénze, hogy nem költött semmit, és a számlatörténet sem írt semmilyen kiadásról, leemelt összegről.

Felhívtuk a bank ügyfélszolgálatát, ahol megerősítették, hogy valóban volt bizonyos lakáshitellel rendelkező ügyfeleknél számlavezetési probléma, és már dolgoznak az elhárításán. A tájékoztatás szerint vasárnap helyreállítják a számlák eredeti összegét, a pénzét senki sem veszítette el. Azt azonban nem tudták megmondani, hogy mi okozta a rejtélyes pénzmozgásokat.

A bank sajtóügyeletét levélben kerestük fel, hogy részletesebb tájékoztatást kapjunk, cikkünk megjelenése után egy órával meg is kaptuk a választ:

A tegnapi napon néhány lakáshitellel rendelkező ügyfelünk számlaegyenlege technikai okból már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta technikai okból. A hibát javítottuk, az egyenlegek megfelelőek minden ügyfelünk esetében. Az érintettektől elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.