A magyarországi Airbnb-lakáskiadók 3 millió dollárt zsebeltek be a nyáron

2021.09.06. 21:19 Módosítva: 2021.09.06. 21:21

Az Airbnb és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) együttműködést kötött a járvány utáni turizmus helyreállításáért, növelésért Budapesten és környékén. Egyedi Airbnb-élményprogramokon keresztül szeretnék, hogy a turisták ismét felfedezzék Budapestet.

A vendégek olyan programok közül választhatnak, mint a vegán ételtúra, az utcai művészet túra és az egyedülálló budapesti háztetői élmény, írta a távirati iroda.

Kapcsolódó

Sokszor már az igazgató takarít a hotelekben

Nagy a munkaerőhiány és a bizalmatlanság a hazai szállodaiparban.

Ez az első ilyen jellegű együttműködés az Airbnb és egy közép- és kelet-európai desztinációs marketing szervezet között. Az Airbnb már több mint ötszáz helyi önkormányzattal és szervezettel működik együtt a világ minden táján a turizmus támogatása, az adók begyűjtése és befizetése érdekében. 

Az Airbnb és az MTÜ több erőforrást bocsátott a magyarországi házigazdák rendelkezésére, hogy segítsen a regisztrációs szabályoknak megfelelni. Az Airbnb adatai szerint a magyarországi lakáskiadók összességében több mint 3 millió dollárt kerestek idén május-augusztusban.