Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Lush egy kozmetikumokat gyártó vállalat, amely világszerte 49 országban van jelen, beleszámítva Magyarországot is. Amellett hogy évek óta kiállnak az állatok bántalmazása ellen és többnyire organikus termékeket forgalmaznak, a cég társadalmi és környezeti ügyeket is aktívan támogat: most úgy döntött, hogy a közösségi média káros hatásaira hívja fel a figyelmet.
A divatos szappanmárka november 22-én bejelentette, hogy pár napon belül törlik Facebook-, Instagram-, TikTok- és Snapchat-fiókjukat, ugyanis károsítják az emberek mentális egészségét – írja a CNN.
A fürdőbombák feltalálójaként minden erőfeszítésemet olyan termékek megalkotására fordítom, amelyek segítenek az embereknek kikapcsolódni és odafigyelni a jólétükre
– mondta Jack Constantine, a Lush digitális igazgatója. Szerinte a közösségi média mára teljesen szembefordult sok évvel ezelőtt kitűzött céljaival.
A márka egyszer már felfüggesztette jelenlétét a közösségi médiában, de aztán visszatért. Most ismét meglépik ezt, múlt heti közleményük szerint azzal indokolják, hogy
az elmúlt hónapok eseményei a Facebook körül nem hagytak más lehetőséget a cégnek, mint hogy az ünnepek előtt pár héttel újra törölje legjövedelmezőbb hirdetési csatornáját.
A Lush így összesen 659 ezer Instagram-, 275 ezer Twitter- és több mint egymillió Facebook-követőről mond le. Hogy ez üzleti öngyilkosság vagy követendő példa? Nagy valószínűséggel mindkettő. Azonban nem a Lush az egyetlen cég, amely ilyenre vetemedett az elmúlt években: az elektromos autókat gyártó Tesla és a legnagyobb brit kocsmalánc a Wetherspoons is megszüntette közösségi médiás jelenlétét.
(Borítókép: Jaap Arriens / NurPhoto / Getty Images)
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM