Kaotikus állapotok az MVM ügyfélszolgálatainál, mindenkit megnyugtatnak

2022.08.03. 05:59 Módosítva: 2022.08.03. 07:16
Augusztus 15-ig meghosszabbította az MVM a rendkívüli mérőóraállás-diktálási időszakot, miután megrohamozták az ügyfelek a cég ügyfélszolgálatait.

Online és telefonon is órákon át volt elérhetetlen az MVM rendszere, vagy nem vették fel a telefont, vagy foglalt volt a vonal, illetve nem volt kapcsolható a szolgáltató. Az MVM ügyfélszolgálatára írt e-mailre sem érkezett visszajelzés sokaknak. Sok felhasználó azért akart diktálni, hogy még rezsicsökkentett áron kaphassa meg a részszámláikat.

A szolgáltató közleményben azt írta, hogy diktálástól függetlenül senkit nem érhet hátrány.

Az MVM egyik budapesti ügyfélszolgálatánál már délre elfogytak a keddre foglalható időpontok, így csak szerdára tudtak az ügyfelek időpontot kérni. Akik kijöttek, azok 3-4 órás sorban állásról számoltak be az  RTL Híradójának. Többen szerint is kaotikus volt az ügyintézési folyamat.

Az MVM a megnövekedett, rendkívüli ügyfélforgalom miatt augusztus 15-ig meghosszabbítja a rendkívüli diktálás határidejét.

Közleményükben arra hívták fel a figyelmet, hogy nem szükséges diktálni, és aki nem diktál, azt nem érheti hátrány, mert számlamegosztás történik és a 2022. július 31-ig elfogyasztott és a 2022. augusztus 1-jétől elfogyasztott energia mennyisége külön soron lesz feltüntetve.