16:00, December 05.
Japán 0
Horvátország 0
al-Dzsanúb Stadion Nyolcaddöntő
20:00, December 05.
Brazília 0
Koreai Köztársaság 0

Egyesül az MKB Bank és a Takarékbank, új néven folytatják

B  ZA20220826022
2022.09.27. 12:45
2023 májusában egyesül a Magyar Bankholdinghoz tartozó MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. Az új bank MBH Bank Nyrt. néven működik tovább, egységes márkanévvel és arculattal – derült ki egy közleményből.

Korábban már beszámoltunk arról, hogy új nevet kaphat, illetve a tőzsdére is vezethetik a Magyar Bankholdingot, amely az MKB és a Takarékbank mellett a Budapest Bankot, valamint részben a Sberbank lakossági és vállalati portfólióját is integrálta már.

Most az Indexhez eljuttatott közleményben idézték Barna Zsoltot, a Magyar Bankholding elnök-vezérigazgatóját, aki az új névről azt mondta: „Szándékosan új márkanevet választottunk, jelezve, hogy teljesen új bankot építünk, új szintre kívánjuk emelni az ügyfélélményt, ötvözve a három bank erősségeit és örökségét. Friss, letisztult, modern arculattal folytatjuk tovább az építkezést, hogy nemzetközi mércével is sikeres bankká váljunk, és értéket teremtsünk ügyfeleinknek és Magyarországnak egyaránt.”

A közleményben arra is kitért, hogy mérlegfőösszeg alapján az MBH Bank

a második legnagyobb magyarországi bank lesz több mint 10 ezer milliárd forintos mérlegfőösszeggel, és stabil pénzügyi intézmény mintegy 2,3 millió ügyféllel, valamint piacvezető pozícióban a vállalati hitelezésben és az agrárfinanszírozásban.

Barna Zsolt szerint az új név kiválasztását egy több mint egyéves, tapasztalt marketingszakértők bevonásával zajló, szakmai márkaalkotási folyamat előzte meg. Az előkészítő munkák alatt a bankcsoport számos felmérést végzett, több márkakoncepciót is megvizsgált, valamint tanulmányozta a bankokkal, pénzügyi szolgáltatókkal kapcsolatos hazai és nemzetközi ügyféligényeket is.

Az új márkanevet 2023 májusában vezeti be a bankcsoport,

első körben a nagyobb, zászlóshajó fiókok újulnak meg, ezt követően fokozatos lesz a fiókok átmárkázása. Májustól a teljes bankkártya-portfólió és az online felületek is megújulnak az új arculat alatt. Az új márka bevezetését reklámkampány mellett markáns társadalmi felelősségvállalási és szponzorációs programok is támogatják – olvasható a közleményben.

(Borítókép: Balaton József / MTI)



  • Tippek
  • Hírek