Drasztikus lépésre szánta rá magát a Mars csoki gyártója
A csokoládé gyártója azt mondta, hogy a brit Tesco áruházakban kapható új csomagolással a „fenntarthatóbb jövő” alapjait szeretnék letenni.
A Mars csokikat előállító vállalat elmondta, az a célja, hogy minden csomagolása „újrahasznosítható, újrafelhasználható vagy komposztálható” legyen.
Richard Sutherland-Moore, a Mars Wrigley UK csomagolási szakértője arról tájékoztatott, hogy a cég különböző csomagolási ötleteket vizsgál az összes édességéhez.
Hatalmas beruházást hajtanak végre
A Mars szelet esetében a kihívás szerinte az volt, hogy megfelelő védelmet biztosítsanak, „miközben garantálják a termék élelmiszer-biztonságát, minőségét és sértetlenségét az élelmiszer-pazarlás megelőzése érdekében”.
A vállalat közölte: több száz millió fontot fektet be annak érdekében, hogy a műanyag-felhasználást harmadával csökkentse – írja a Sky News.
Adam Grant, a Mars Wrigley UK általános igazgatója szerint a Mars csomagolóanyagának kipróbálása „nagy lépés volt annak megismerésére, hogy a papíralapú csomagolás hogyan működik a mindennapi életben”.
A Mars csoki gyártója nagy lépést tett a karbonsemlegesség irányába, amit elmondása szerint szén-dioxid-kreditek és kibocsátáscsökkentés révén ért el.
A Tesco azt mondta, hogy „örömmel” működik együtt a Marssal az új csomagolásban.