A Lidl is beszáll a versenybe, 20 százalékkal csökkenti a háztartási termékek árát

2025.05.14. 20:24
A Lidl csütörtöktől jelentős mértékben csökkenti több szépségápolási termék és vegyi áru árát. A vállalat célja, hogy a vásárlók a teljes nagybevásárlást továbbra is egy helyen, és a lehető legjobb áron intézhessék.

Még a háztartási termékekre kivetett árrésstop bevezetése előtt, csütörtöktől mérsékeli több szépségápolási termék és vegyi áru árát a Lidl – tájékoztatott közleményében a cég. Mint írták, az a céljuk, hogy a vásárlók a teljes nagybevásárlást továbbra is egy helyen intézhessék.

Fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink gyorsan, egyszerűen intézhessék a mindennapi bevásárlást. Hiszünk a piaci verseny erejében, és folyamatosan azon dolgozunk, hogy áruházainkban minden szükséges terméket biztosítani tudjunk számukra jó minőségben, és a lehető legjobb áron. Az év eleje óta számos élelmiszer ára mérséklődött, most pedig több szépségápolási termékkel és vegyi áruval folytatjuk a sort, így nemcsak pénzt, hanem időt és energiát is spórolhatnak a Lidl áruházakban vásárlók

– tájékoztatott Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Az üzletben május 15-től többek között a mosószerek, a samponok és a tusfürdők árainak mérséklése mellett minimum 20 százalékkal csökkentik a tisztítószerek árát is.

A Rossmann bejelentette, hogy az árrésstop alá került termékekre mennyiségi korlátozást vezet be, vagyis a vásárlók egy-egy áruból legfeljebb öt darabot vehetnek, valamint ezekre kuponok sem lesznek érvényesíthetők.

Az Index birtokába jutott egy kormányzati táblázat, amely tételesen felsorolja azt a 30 háztartási termékkategóriát, amelyre a kormány új árréscsökkentést tervez bevezetni. A dokumentum szerint a mosószertől a tusfürdőig számos alapvető cikk ára 16-18 százalékkal csökkenhet május közepétől.