A pekingi olimpia közeledtével egyre élesebbé válik a verseny a sportcipőket gyártó vállalatok között. A világcégek számára Kína a következő években egyike lesz a legfontosabb piacoknak: arra számítanak, hogy az ötkarikás játékok meghozzák a kínaiak kedvét a sportoláshoz, a nagy sportesemény ismertté teszi a márkákat, a vagyonosodással pedig egyre szélesedik az a réteg, amely szeret márkás holmikban járni. A kiélezett küzdelemnek csak az egyik része az olimpia résztvevőinek szponzorálása. Az Adidas lesz a 2008-as játékok hivatalos partnere, a Nike a résztvevő 28 kínai sportszövetségből 22-nek lesz a támogatója. Ám a harc a világ egyik leggyorsabban növekvő piacának egészéért folyik.
MTI
- Budapest, eladó ház
- Alapterület 177 m2 Szobák 5+2 db Vételár 89,8 M Ft
- Budapest, VIII. kerület Baross utca
- Alapterület 32 m2 Szobák 1 db Vételár 30,5 M Ft
Rovataink a Facebookon