Harcban a Nike és az Adidas

2007.10.04. 10:38

A pekingi olimpia közeledtével egyre élesebbé válik a verseny a sportcipőket gyártó vállalatok között. A világcégek számára Kína a következő években egyike lesz a legfontosabb piacoknak: arra számítanak, hogy az ötkarikás játékok meghozzák a kínaiak kedvét a sportoláshoz, a nagy sportesemény ismertté teszi a márkákat, a vagyonosodással pedig egyre szélesedik az a réteg, amely szeret márkás holmikban járni. A kiélezett küzdelemnek csak az egyik része az olimpia résztvevőinek szponzorálása. Az Adidas lesz a 2008-as játékok hivatalos partnere, a Nike a résztvevő 28 kínai sportszövetségből 22-nek lesz a támogatója. Ám a harc a világ egyik leggyorsabban növekvő piacának egészéért folyik.

MTI

Frontvonal

Érdekel a sport? Szereted a sikersztorikat?
Most 184 olimpiai arany történetét olvashatod el féláron!

MEGVESZEM

Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

JEGYVÁSÁRLÁS

Szerezze be
jegyét most!