Business Talks '24
Üzleti konferencia
Az OMV elmúlt hetekben folytatott félrevezető kampányát a napokban lejárató kampánnyá fejlesztette - mondta Ferencz I. Szabolcs, a Mol-csoport kommunikációs igazgatója az MTI-nek. Az igazgató szerint az OMV megbízásából különböző szervezetek és ügynökségek Brüsszelben és több európai fővárosban megpróbálják Magyarország rossz hírét kelteni, hamis információkat terjesztve a kormány által benyújtott törvényekről, illetve a magyar törvényhozás munkájának jogi színvonaláról. Ferencz I. hangsúlyozta, hogy a lejárató kampány a Mol-t is célozza. Több újság szerkesztőségéhez juttattak el olyan, valótlan tényekből válogatott összeállítást, amelynek célja a Mol vállalatirányítási rendszerének befeketítése. Az igazgató szerint óvatlan újságírók jóvoltából a Mol bizonyítékokkal bír a tekintetben, hogy ezek a dokumentumok az OMV-től származnak.
Az igazgató elmondta: ami a sajtónyilatkozatokban vitatott törvényt és a brüsszeli aggodalmakat illeti, a Mol a maga részéről saját jogászaival és több független ügyvédi irodával is megvizsgáltatta a törvény végleges szövegét. A jogászok egybehangzó véleménye szerint a törvény kizárólag olyan rendelkezéseket tartalmaz, amelyek összhangban vannak az EU érvényes jogszabályaival - fogalmazott. Miután az Európai Bizottság megerősítette, hogy számtalan más társaságban, így a Mol-ban is alkalmazott szavazati korlátok összhangban vannak az EU jogrendszerével, s így megdőlt az OMV e tárgyban alkalmazott félrevezető érvelése, úgy tűnik, az osztrák vállalat az etikátlan magatartás tekintetében magasabb fokozatba kapcsolt - értékelte az eseményeket az igazgató.
via MTI
Business Talks '24
Üzleti konferencia