Új cég végzi a bormarketinget

2010.01.14. 13:52 Módosítva: 2010.01.14. 13:52

Az IDMC Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. nyerte el az Agrármarketing Centrum (AMC) által a magyar közösségi bormarketing idei első féléves szervezésére kiírt közbeszerzési pályázatot - közölte Oláh László, a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója csütörtökön. A 30 millió forintos összegű pályázatról a döntést a kiíró szerdán délután hozta nyilvánosságra, amelynek értelmében a szervezési tevékenységre való megbízás ez év január 1-től június 30-ig szól.

A magyar közösségi bormarketingre várhatóan 2010-ben is a tavalyihoz hasonlóan, mintegy 700 millió forint áll rendelkezésre. A legfontosabb feladat pedig az értékesítést elősegítő akciók, főként belföldi szervezése lesz - mondta a szakember. Az alapítók a múlt év végén tartott közgyűlésen úgy döntöttek: a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. kezdeményezze felszámolását. A korábbi információk szerint a kft.-t azért számolják fel, mert a társaság 10 millió forintot meghaladó adósságot halmozott fel, amelyet az alapítók saját forrásból már nem tudtak finanszírozni.