Nőtt a Deichmann forgalma

2010.02.10. 13:53

A válság ellenére tavaly növelte forgalmát a német Deichmann cipőkereskedelmi lánc, amely saját magát Németországban és Európában piacvezetőnek mondja. A családi tulajdonban lévő esseni központú vállalat tavaly 138 millió pár cipőt adott el világszerte, 8 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. Bevétele 9 százalékkal 3,1 milliárd euróról 3,4 milliárdra nőtt. Nyereségadatokat nem szokott közölni a vállalat. Az üzletek száma világszerte 2767-re emelkedett tavaly az előző évi 2546-ról, az idén további 240 új boltot terveznek nyitni. A Deichmann ausztriai érdekeltsége - amelyhez több más kelet-európai országgal együtt Magyarország is tartozik - 7,5 millió pár cipőt értékesített, 7,5 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A bevétel 11 százalékkal 157 millió euróra nőtt 141 millióról.