Tájékoztató csomag a rászoruló légi utasoknak

2010.05.05. 13:10

Az Európai Fogyasztói Központok Hálózata (EFKH) az Európai Bizottsággal Együttműködve tájékoztató csomagot állított össze a brit légtérzár és a görög sztrájk miatt külföldön rekedt utasoknak, jogaik érvényesítése érdekében - közölte az Európai Fogyasztói Központ Magyarország (EFKM) MTI-vel szerdán. Az EFKM közleménye felhívja a figyelmet arra, hogy a tájékoztató csomag a www.efk.hu-n érhető el. Az EFKH az Európai Bizottsággal Együttműködve arról állított összes egy tájékoztató csomagot, hogyan kell eljárni a különböző helyzetekben, hol tájékozódhatnak a fogyasztók a jogaikról és mely hatósági fórumokon tehetnek panaszt az egyes államokban. A csomag tartalmazza a légitársaságoknál benyújtható panaszbejelentő formanyomtatványokat is, továbbá az illetékes békéltető testületek és légifuvarozó szövetségek elérhetőségeit világszerte. Tartalmazza még utazási irodák és az Utazásszervezők Szövetsége, valamint az egyes Európai Fogyasztói Központok elérhetőségeit és a kis értékű követelések európai eljárásáról való tájékoztatót.