152 millió cipőt adott el tavaly a Deichmann

2011.02.17. 11:36

A Deichmann Magyarország 19,99 milliárd milliárd forint bruttó forgalommal zárta 2010-et, ez 13 százalékos növekedést jelent, miközben az eladott cipők száma 2,67 millióról 3,17 millióra nőtt, közölte a cég csütörtökön.

A Deichmann Magyarország ezzel az eredménnyel továbbra is piacvezető a magyar piacon, ezt a pozícióját 2006 óta tartja - olvasható a közleményben. A Deichmannak 72 üzlete van jelenleg Magyarországon, tavaly 11 újat nyitott, az idén pedig Budapesten 4, vidéken pedig 6 új üzletet terveznek. A cipőkereskedelmi lánc - amely az idén ünnepli 10 éves magyarországi születésnapját - 2010 végén mintegy 544 munkavállalót foglalkoztatott.

Az esseni székhelyű vállalatcsoport üzleteiben tavaly 19 európai országban és az Egyesült Államokban összesen 152 millió pár cipőt adtak el. Ez 14 millió párral, azaz több mint 10 százalékkal haladja meg az előző évi eladásokat.

Az összesen 30000 munkavállalót foglalkoztató csoport forgalma 12,5 százalékkal bruttó 3,4-ről 3,93 milliárd euróra nőtt tavaly, és év végén világszerte 2939 üzlettel rendelkezett, szemben a 2009-es 2.767-tel.

A Deichmann idén 194 millió eurót tervez befektetni további üzletek és raktárak nyitására, tovább terjeszkednek Portugáliában és Szerbiában, valamint az Egyesült Államokban is.