Jól indult a Puma éve
Az amerikai és ázsiai kereslet élénkülésének köszönhetően tíz százalékot meghaladó mértékben növelte bevételét a Puma az első negyedévben. A német sportszergyártó idén először reméli átlépni a hárommilliárd eurós bevételi határt.
A francia PPR luxusipari csoport tulajdonában lévő vállalat negyedéves bevétele 13,2 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és 773 millió eurót tett ki. Az üzemi eredmény 2,1 százalékkal 111 millió euróra, az adózott eredmény 7,1 százalékkal 77,7 millió euróra nőtt.
A nagy sportszergyártók sorában a Nike és az Adidas után a harmadik helyen álló Puma versenytársaihoz hasonlóan a nyersanyagok drágulásának és a szállítási költségek emelkedésének a negatív hatásaival küszködik, ezért arra figyelmeztetett, hogy a profit nem fog a korábbiakhoz hasonló mértékben nőni az idén. A többiekhez hasonlóan áremelést is kilátásba helyezett a cég a negyedik negyedévtől.