Csökkent a Heinz eredménye

2011.08.23. 14:19

H.J. Heinz Co. élelmiszeripari vállalat nettó eredménye 6 százalékkal csökkent a második negyedévben, miután egyszeri tételek, illetve a magasabb árak miatt csökkenő értékesítési volumen sújtotta a társaságot, közölte a vállalat kedden.

A paradicsomszószáról híres amerikai vállalat a második negyedévben 226,1 millió dolláros, azaz részvényenként 70 centes nyereséget ért el, az egy évvel korábbi 240,4 millió dollár, azaz 75 cent után. Az értékesítési bevétel 15 százalékkal 2,85 milliárd dollárra ugrott, ami organikus szinten 3,1 százalékos éves növekedésnek felel meg. Az árfolyamhatásoktól tisztított bevétel 7,7 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban. Elemzők 76 centes részvényenkénti eredményre és 2,79 milliárd dolláros árbevételre számítottak.