Az Unilever nem fél a háborútól

Napi Online
2003.02.13. 12:55
Szinte egyáltaklán nem érint minket a feszült nemzetközi helyzet, hisz recesszióban és háborúban is ennie és tisztálkodnia kell az emebreknek - nyilatkozta Niall Fitzgerald a Unilever elnöke. A holland-angol tulajdonban lévő óriáscég 13 százalékkal növelte tavaly bevételeit köszönhetően az olyan jól fogyó márkáinak, mit a Magnum, a Knorr, a Hellmann's, a Lipton vagy a Dove. A világ harmadik legnagyobb, fogyasztási cikk gyártó cége a rendkívüli tételeket és az amortizációt nem számítva 4 milliárd eurós profitot termelt tavaly, ami szinte hajszálpontosan egybevág az elemzői várakozásokkal. A társaság a jövővel kapcsolatban is optimista, véleményük szerint idén is tartható a tavalyihoz hasonló növekedési ütem, egyedül a növekvő nyugdíjköltségek okoznak némi fejfájást a vezetőségnek.