A vártnál jobb eredményt ért el a Metro az első negyedévben
Az értékesítés a várakozásoknak megfelelően 2,5 százalékkal 12,13 milliárd euróra emelkedett. Árfolyamváltozások nélkül számítva a növekedés 5 százaléknak felelt meg. Különösen biztató, hogy a rossz hazai piacon is - ahol a bevétel 55 százaléka keletkezik - 3,3 százalékkal nőtt a forgalom 6,69 milliárd euróra, ráadásul húsvét nélkül, amely idén kívül esett a harmadik negyedéven, és az is nagy reményekre ad okot, hogy az első negyedév hagyományosan a legrosszabb szokott lenni a Metronál, mert karácsony után visszaesik a forgalom.
A világ ötödik kiskereskedelmi hálózata, a Metro cash and carry egysége és MediaMarkt fogyasztói elektronikai részlege volt a fő nyereségtermelő az első negyedévben, az EBIT 19,9 százalékos, illetve 9,5 százalékos növekedésével.