A fogyasztóvédők kártalanítást kérnek a Best Reisen utasainak
A tájékoztatási kötelezettség megszegése miatt az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) azt kéri a Best Reisen Utazási Irodától, hogy kártalanítsa a panaszos utasokat - közölte a civil fogyasztóvédelmi szervezet pénteken közleményben az MTI-vel. A civil fogyasztóvédelmi szervezethez az utasok azért
fordultak, mert a Best Reisen utazási irodában befizetett törökországi társasutazásuk során nem azt kapták, mint amiről a részvételi díj befizetése előtt tájékoztatták őket.
A fogyasztóvédők szerint az utasok panaszukat kellőképpen dokumentálták, míg az utazási irodától kapott választ, miszerint nem megalapozott a panasz, nem tartják elfogadhatónak - tartalmazza a közlemény. Mivel az OFE felszólítása nem kötelező érvényű, a szervezet abban bízik, hogy a nyilvánosság révén tud hatni az utazási irodára. Igaz, végső esetben az OFE, azon a jogcímen, hogy a fogyasztók széles körét érinti az ügy, bírósághoz is fordulhat.