Kétszázmillió dollár a Suzuki nyeresége
A legnagyobb japán kiskocsigyártó hazai eladásai 0,5 százalékkal nőttek, miközben a teljes értékesítés 3,4 százalékkal csökkent, a Suzukiénál valamelyest nagyobb kiskategóriás kocsik növekvő népszerűsége miatt. A márciussal zárult előző üzleti évben a Suzuki - 20 százalékban az amerikai General Motors tulajdona - minden idők legjobb működési eredményét érte el, több mint 20 százalékos növekedéssel, a gyorsan bővülő ázsiai piacnak köszönhetően.
Júniusban közölték, hogy a Magyar Suzuki Rt. 2003 első félévében hazai gyártású és import modellekből összesen 22 068-at adott el, 32 százalékkal többet, mint a tavalyi első félévben. 2005-től a jelenlegi 85 ezer helyett már mintegy 200 ezer gépkocsi készül évente Esztergomban, 60 milliárd forintos beruházás eredményeképp.