A gyenge dollár javította a Gillette nyereségét
A
Gillette kedden közölte, hogy gyenge dollár és az emelkedő eladások
segítették nyeresége emelkedését a reklámkiadások megemelkedése
ellenére.
A Gillette - a világ legnagyobb borotválkozási cikkeket
gyártó vállalata - agresszív reklámkampányba kezdett, hogy
ellensúlyozza legnagyobb versenytársa, a Schlick egy új termékének
hatását.
Az árbevételre jótékony hatást gyakorolt a Duracell elemek
iránti nagyobb kereslet. Az elemek iránt rohamos kereslet
mutatkozott a kanadai és észak-amerikai áramszünetek következtében.
A Gillette nettó nyeresége a harmadik negyedévben 416 millió
dollár, részvényenként 41 cent volt az egy évvel korábbi 354 millió
dollár, részvényenként 33 cent után. A Reuters elemzői konszenzusa
36 centes részvényarányos nyereségre számított.
A társaság árbevétele 11 százalékkal 2,41 milliárd dollárra
emelkedett, a Reuters elemzői konszenzusa 2,31 milliárdra számított.