Magyarországon a Superbrand

2004.02.26. 13:00
A Superbrand program lényege, hogy egy neves üzleti vezetőkből és marketingszakemberekből álló zsűri értékeli és jutalmazza a vezető márkák sikerét. A kilenc éve harminc országban működő program most Magyarországra érkezett.

A szervezet felállított egy elismert szakértőkből álló zsűrit, akik értékelik hazánk vezető márkáit. Ez az értékelés az idén ünnepélyes díjkiosztón kerül majd bejelentésre. A társaság leírása szerint "A Superbrand az a márka, amely a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők (tudatosan vagy tudat alatt) elismernek és elvárnak."

A Superbrands státus elnyert márkák közül kategóriánként a legjobbak, olyan díjat kapnak elismerésként, melyet ezután minden évben odaítélnek, s mely remélhetőleg hamarosan az üzleti siker legmagasabb elismerésévé válik.