Tíz százalékos növekedés az Audinál

MTI
2004.05.23. 09:36
Az idén mintegy 1.300 Audi személygépkocsi értékesítését tervezi a Porsche Hungaria, a márka kizárólagos magyarországi importőre - mondta Mátrabérci Sándor, a PH márkaigazgatója az MTI-nek.

Ez mintegy 10 százalékkal haladja majd meg a 2003. évi eredményt, amikor 1.175 járművet értékesített a 14 Audi márkakereskedés.

Az Audi a magyarországi autópiacon 0,6 százalékos részesedéssel rendelkezik, a 2 százalékot kitevő prémium szegmensben vezető, megelőzve a BMW-t, a Mercedest és a Volvot.

Az Audi márkakereskedések az idén az első négy hónapban már eladtak 470 autót, az időarányos terv teljesült, annak ellenére, hogy a vásárlók egy része kivárt az európai uniós csatlakozás idejére, árcsökkenésre számítva. Mások viszont a regisztrációs adó bevezetése miatt előre hozták a vásárlást.

Mátrabérci Sándor megerősítette: a prémium szegmensbe tartozó Audinál nem várható árváltozás sem lefelé, sem felfelé az európai piachoz igazodva.