Tíz százalékos növekedés az Audinál
Ez mintegy 10 százalékkal haladja majd meg a 2003. évi eredményt, amikor 1.175 járművet értékesített a 14 Audi márkakereskedés.
Az Audi a magyarországi autópiacon 0,6 százalékos részesedéssel rendelkezik, a 2 százalékot kitevő prémium szegmensben vezető, megelőzve a BMW-t, a Mercedest és a Volvot.
Az Audi márkakereskedések az idén az első négy hónapban már eladtak 470 autót, az időarányos terv teljesült, annak ellenére, hogy a vásárlók egy része kivárt az európai uniós csatlakozás idejére, árcsökkenésre számítva. Mások viszont a regisztrációs adó bevezetése miatt előre hozták a vásárlást.
Mátrabérci Sándor megerősítette: a prémium szegmensbe tartozó Audinál nem várható árváltozás sem lefelé, sem felfelé az európai piachoz igazodva.