Kínában terjeszkedik az Interbrew
A tranzakció értéke 53,2 millió dollár, a részvények megvásárlása még a nyáron befejeződik. Ezen a piacon az Interbrew korábban is piacvezető volt, jelenlegi piaci részesedése 50 százalék közeli. Az Interbrew a tartományban hat sörfőzdét és egy palackozót üzemeltet. A Zhejiang Shilang piaci részesedése 10 százalék, 17 sörfőzdéje van, évente 10 millió hektoliternyi sör a gyártási kapacitása. A 47 millió lakosú térségben jó márkának számít a Zhejiang tulajdonában lévő Red Shiliang nevű helyi sörmárka. A kínai felvásárlással az Interbrew folytatja az 1997-ben megkezdett kínai terjeszkedést. Hét évvel ezelőtt a Nanjing és Jingling Breweries-t vásárolta fel, majd 2002-ben megszerezte Kína ötödik legnagyobb sörfőzdéjének, a Zhujiang Joint Stock Co.-nak a 24 százalékát.