Javított a Puma

MTI
2004.07.27. 12:41
A német Puma sportszer- és ruházati konszern adó előtti eredménye 78,2 millió euró volt a második negyedévben, 41 százalékkal több a tavalyi második negyedévi 55,4 millió eurónál. Az elemzők 75,3 millióra számítottak az idei második negyedről. A nettó értékesítés 17,1 százalékkal 352,3 millió euróra nőtt.

A Puma az első negyedévben 80,4 millió euró adózott eredményt ért el, 65 százalékkal többet az egy évvel korábbi 48,8 milliónál. Az adózás előtti eredménye 63 százalékkal 117,2 millió euróra nőtt 72,1 millióról.

Az értékesítés 29 százalékkal 443,8 millió euróra gyarapodott 343,2 millióról. A Puma tavaly is megduplázta nyereségét, a konszern a világ minden részén és minden forgalmazott cikke után növelte eredményét. A cég az idén is a tavalyival összemérhetően sikeres évre számít.

Az adó előtti eredmény 264 millió euróra emelkedett tavaly az előző évi 124 millióról. A konszern adózott eredménye 179 millió euró lett 85 millió után. Az értékesítés 1,274 milliárd euróra emelkedett 910 millióról. Árfolyamhatásoktól megtisztítva az árbevétel növekedése még ennél is nagyobb, 48 százalékos lett volna. A tavalyi már a nyolcadik egymást követő rekordév volt a Pumánál.

A Puma minden piacán és minden termékével növekedést ért el, vagyis ellentétben a legnagyobb konkurensével, az ugyancsak német Adidas-Salomon konszernnel, még az Egyesült Államokban is javítani tudta értékesítési adatait.

A Puma AG kedd délelőtt 193,10 euró volt a frankfurti értéktőzsdén, 3,85 százalékkal drágább a hétfői, 185,95 eurós zárónál. Kedden 189,00 eurón nyitott. Kedden 37,93 százalékkal drágább volt, mint az év elején - eddig 217,00-137,00 euró között alakult -, és 104,34 százalékkal drágább, mint egy éve.