Business Talks '24
Üzleti konferencia
A visszaesésért a gyenge dollárt és a hűvös nyár miatt lassú piacot okolták. Az elemzők átlagosan 329 millió eurót vártak az idei első félévről. Egész évre az adózott eredmény csökkenését jósolták szerdán a vállalatnál.
Egyszeri tételekkel és arculatérték-leírással együtt az adózott eredmény 27 százalékkal 293 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi négyszázmillióhoz képest.
Júniusban a Heinekennél úgy nyilatkoztak, hogy a jövőben Kelet-Európára összpontosítanak, Németországban már nem terveznek további felvásárlást. A holland vállalat korábban megszerezte a Karlsberg és a Schörghuber csoportot.
A Heineken csoport tavaly 22,1 millió hektoliter sört értékesített világszerte a Heineken márkából, 4,3 százalékkal többet, mint 2002-ben. A teljes értékesítése 17 százalékkal, 14,2 millió hektoliterrel 99 millió hektoliterre nőtt - ehhez az osztrák BBAG megszerzése 14 százalékponttal járult hozzá -, miközben a sör világpiaca 1,7 százalékkal bővült a társaság számítása szerint.
Business Talks '24
Üzleti konferencia