Új értékesítési stratégia a Monarchiánál
A cég szerint a külföldön már sikerrel alkalmazott módszer megkönnyíti a borok közti eligazodást - különösen a külföldi, kevésbé közismert bormárkák körében - egyben elősegíteni a választást azon vásárlók számára, akik igényes fogyasztók, de kevésbé tájékozottak a borok világában. A hat csoport a "Mennyeien friss fehérborok", a "Telt idomú fehérborok", a "Rosé borok", a "Gyümölcsös, könnyen csúszó vörösborok", a "Nagyágyú vörösek" és az "Édes örömök", azaz a legjobb desszertborok válogatásából áll.
A Monarchia szerint az új koncepció lehetőséget teremt a kevésbé felkapott, de kiváló minőséget produkáló magyar borászoknak is, hogy "rejtett, de szépen csillogó kincseikkel" megjelenjenek az igényes vásárlók asztalán.