Lassul a SABMiller növekedése
A cég, amely Európában a Pilsner Urquell, a Nastro Azzurro és a Tyskie gyártójaként ismert, a vizsgált 11 hónapban eladásainak csaknem öt százalékos bővülését érte el a kontinensen; jó eredményt könyvelhetett el Lengyelországban. Oroszországban és Romániában, amit csak kissé rontott olaszországi, magyarországi és szlovákiai gyengélkedése. Dél-Afrikában, ahol a csoportnak 98 százalékos piaci részesedése van, az emelkedés 4 százalékos volt. A SABMiller szerint pénzügyi teljesítménye megfelel azoknak az előzetes várakozásoknak, amelyeket a féléves értékeléskor, novemberben fogalmaztak meg; a cég folyamatos és fenntartható növekedére számít. A SABMillert a sörpiacon az InBev és az Anheuser-Busch előzi meg. A SABMiller árfolyama a hírek hatására 1,7 százalékkal 838 pennyre csökkent; a papír - december végén 905 pennyn állt történelmi csúcsán.