Business Talks '24
Üzleti konferencia
A francia penge-, toll- és öngyújtógyártó Bic második negyedéves eladásai 5,7 százalékkal haladták meg a tavalyi időszakét - elsősorban az irodaszerek iránti, leginkább Észak- és Latin-Amerikában tapasztalható, erőteljes keresletnek köszönhetően.
A Bic bevétele a második negyedévben 372 millió euróra növekedett; tavaly ugyanebben az időszakban 351,8 millió euró volt. Mint a cég közleményéből kiderül, az árfolyamváltozásokat, cégfelvásárlásokat és -eladásokat kiszűrő összehasonlíthatás is ugyanekkora, 5,7 százalékos többletet mutat.
A Bic megismételte korábban tett előrejelzését is: eszerint 2005-ben összehasonlítható alapon számítva - a tavalyival megegyező mértékű - 6 százalékos bevételnövekedésre számítanak.
A most kiadott számok szerint a Bic papíripari ágazata 5,6 százalékkal 212,4 millió euróra növelte bevételét, az öngyújtó ágazat forgalma 10,3 százalékkal ugrott meg, míg szerényebb 2,7 százalékos javulást ért el a penge "részleg".
Regionális bontásban az észak-amerikai és óceániai régió bevételei 10,9 százalékkal 175,5 millió euróra nőttek, az európai bevételek 0,3 százalékos csökkenéssel 126 millió eurót tettek ki; 12,8 százalékkal magasabb lett a latin-amerikai térség hozzájárulása a cég bevételeihez.
Business Talks '24
Üzleti konferencia