Médiakampány a tőzsdézés népszerűsítésére

MTI
2005.10.12. 11:54
A részvénybefektetés népszerűsítésére médiakampányt indít a Budapesti Értéktőzsde (BÉT), a kampányra 100 millió forint költségvetést biztosít a tőzsde a következő hónapokban - jelentette be Szalay-Berzeviczy Attila, a BÉT elnöke sajtótájékoztatón Budapesten szerdán. Az imázskampány lebonyolítására a BÉT ez év júliusában meghívásos, két fordulós tendert írt ki, amelyet az Akció-Nxs Reklámügynökség nyert el az öt meghívott közül. A televíziós csatornákon, a nyomtatott és az internetes sajtóban megjelenő hirdetések egyrészt a középvállalatok döntéshozóit kívánják meggyőzni cégük tőzsdei megjelenésének hasznosságáról, a másik célcsoport pedig a magánemberek, akik felé a részvénybefektetést, a hosszú távú megtakarítást szeretnék népszerűsíteni. A vállalatoknak szóló kampány novemberben, a lakosságnak szóló pedig jövő év januárjában indul el.