Nem diszkriminál a Wizz Air

Index
2006.11.16. 12:27
Wizz Air sem üzletpolitikájában, sem gyakorlatában nem diszkriminál. A cég két és fél éves fennállása óta még soha nem fordult fogyatékkal élő utasuk panasszal a légitársaság felé - áll a társaság közleményében. A társaság határozottan visszautasítja a belga miniszter sajtóban megjelent azon állítását, hogy a Wizz Air tolószékes utasoktól díjat szed be a tolószék szállításáért. A vád alaptalan. A légitársaság az utasok mobilitásához szükséges tolószékeket ingyen szállítja, és az ehhez szükséges szolgáltatásokat, mint a speciális fedélzeti tolószéket, a személyes asszisztenciát és ambuliftet alanyi jogon biztosítja valamennyi tolószékes utasának. A légitársaság ezért áll értetlenül a miniszter durva támadása előtt.

A Wizz Air azonnal felvette a kapcsolatot a panaszt tévő Anseeuw szenátor asszonnyal az ügy tisztázása érdekében, és kérte, hogy, tájékoztassa őket az állítólagos eset részleteiről. Továbbá, a légitársaság felszólította a szenátort és a minisztert, hogy azonnal vonják vissza a diszkriminációra vonatkozó alaptalan vádakat.