Elfogadták a turizmustervet

MTI
2007.02.01. 11:53

Elfogadta a Magyar Turizmus Zrt. igazgatósága az idei évre szóló marketingtervet, amelyben 2007-ben mintegy 10 millió külföldi és csaknem 9,3 millió belföldi vendégéjszakával számolnak - mondta Szűcs Balázs, a társaság marketingigazgatója.

A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint tavaly január-novemberben a külföldiek 9,4 milliót, a belföldiek pedig 8,7 millió éjszakát töltöttek el magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken.

Az idei évre szóló marketingtervben a belföldi piacon kiemelt turisztikai termék lesz a zöldturizmus, amelynek közönségkampánya márciusban indul, az egészségturizmus, valamint a jelentősebb kulturális, sporteseményhez kapcsolódó úgynevezett eseményturizmus.

A marketingterv szerint a külföldi piacon kiemelt termékként jelenítik meg Budapestet és környékét, a Balatont, a spa- és wellnessturizmust, valamint a hivatásturizmust.