Elfogadták a turizmustervet
Elfogadta a Magyar Turizmus Zrt. igazgatósága az idei évre szóló marketingtervet, amelyben 2007-ben mintegy 10 millió külföldi és csaknem 9,3 millió belföldi vendégéjszakával számolnak - mondta Szűcs Balázs, a társaság marketingigazgatója.
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint tavaly január-novemberben a külföldiek 9,4 milliót, a belföldiek pedig 8,7 millió éjszakát töltöttek el magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken.
Az idei évre szóló marketingtervben a belföldi piacon kiemelt turisztikai termék lesz a zöldturizmus, amelynek közönségkampánya márciusban indul, az egészségturizmus, valamint a jelentősebb kulturális, sporteseményhez kapcsolódó úgynevezett eseményturizmus.
A marketingterv szerint a külföldi piacon kiemelt termékként jelenítik meg Budapestet és környékét, a Balatont, a spa- és wellnessturizmust, valamint a hivatásturizmust.