István, Vajk
17 °C
34 °C

Árcsökkenés a DM-ben

2007.02.07. 15:48

A DM konszern társországaiban (Németország 1994, Ausztria 1994, Szlovákia 2006, Szlovénia 2006) már évek óta működő tartósan alacsony ár árpolitikát idén februártól a horvátországi és a csehországi DM-mel egyidőben a Magyarországon is bevezeti. Azokban az országokban, ahol már évek óta ezt az árpolitikát folytatják, a cég jelentős forgalomnövekedést ért el - tájékoztatta a cég az Indexet. Az akció lényege, hogy az akciós árak 4 hónapig garantáltan nem emelkednek.

2007 február 8-tól a DM több száz termék árát csökkentette, és folyamatosan új termékek kerülnek majd be a tartósan alacsony ár kategóriába. Az új stratégia másik pillérre a "Készlet erejéig!" termékek, melyek kéthetente jelennek majd meg az üzletekben, - összecsomagolások, rácsomagolások, túltöltések és szezonális termékek formájában - és a készlet erejéig lesznek kaphatóak.