Élesedik a brit eurócsata - burkolt kormánypropaganda?
A brosúrák a közös európai valuta címleteiről, az érmék egyik oldalán látható nemzeti szimbólumokról és a bankjegyek biztonsági jegyeiről nyújtanak információkat. Első nekifutásra kétezer fontért 50 ezer darab ismertetőt nyomtattak ki, ezeket többek között repülőtereken és kikötőkben veheti kezébe mintegy 14 millió brit, akik várhatóan az eurózóna országaiban töltik nyári szabadságukat az elkövetkező hetekben - írja a The Times.
Az euró szigetországi bevezetése ellen küzdő erők tetszését természetesen nem nyerte el az ötlet, kódolt kormánypropagandának tartják a brosúrákat. Az euróellenes kampány vezetője, George Eustice szerint a bankok és utazási irodák elég információt nyújtanak az euró használatáról. - A kormány hasznosabb dologra is elkölthette volna az adófizetők pénzét - vélekedett Eustice.