Vendel
7 °C
19 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Továbbra is a Coca-Cola a legértékesebb márkanév

MTI
2002.08.01. 16:21
Amerikai felmérés szerint változatlanul a Coca-Cola a világ legértékesebb, becslések szerint 70 milliárd dollárt érő márkaneve, jóllehet csak egyetlen százalékkal növelte értékét, miközben a dél-koreai Samsung konszerné 30 százalékkal. Utóbbi neve még így is csak 8,3 milliárd dollárnyit ér. Az elmúlt egy évben nagyot, csaknem 50 százalékot romlott az Ericsson márka értéke, 30 százalékkal a Fordé, viszont előre rukkolt a vezető márkák között - 16 százalékos értéknöveléssel 2,1 milliárd dollárra - a német Beiersdorf cég Nivea márkája. A Coca-Colát egyébként változatlanul a Microsoft követi a márkák toplistáján, megelőzve az IBM-et. A legbecsesebb tíz márkanév közül nyolc amerikai, a két európai a Nokia(6. helyezett) és a Mercedes (10.). Mindkettőnek romlott a márkaértéke az elmúlt év során, elsősorban a Nokiáé, 14 százalékkal.