Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMMegnőtt az elvesztett vevők felé folytatott kommunikáció jelentősége a kis-és közepes vállalatok (kkv-k) marketingjében, mivel a válság hatására ebből a rétegből szinte minden ipari szektorban „túltermelés” van, így a visszanyert vevők jelentős hasznot hozhatnak a vállalatoknak - közölte a Marketing Commando.
A kkv marketing tanácsadó cég hangsúlyozza: a vállalkozásoknak a saját elveszített vevők mellett a versenytársak elveszített vevőit is igyekezni kell megszerezni, mivel ez önmagában elég lehet ahhoz, hogy egy cég pótolja a válság miatt kiesett forgalmat. Hozzáfűzik: ugyanakkor csökkent a cégek száma is, mivel 15 ezer cég ment tönkre 2009-ben, 31 százalékkal több mint korábban, ezért a kkv-k 2010-es marketingtervében kiemelt helyen kell szerepelnie az elvesztett vevőket célzó eszközöknek. Így például minden hónapban érdemes exkluzív ajánlatokkal megpróbálni visszacsábítani azokat a vevőket, akiket a cég tavaly elveszített.
A Marketing Commando szerint az új vevők szerzésére irányuló marketing stratégiákat 2010-ben januártól március közepéig érdemes kifuttatni, mert a választási kampány alatt, majd pedig a választásokat követő "médiazajban" az új vevők figyelmét nagyon nehéz lesz felkelteni - idézi a közlemény Wolf Gábor marketing szakértőt.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM