Konferenciákra hajt a Magyar Turizmus

2011.04.04. 11:50
A konferenciaturizmus élénkítésére értékesítés-ösztönző kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. Magyar Kongresszusi Irodája (MKI), együttműködésben az üzleti turizmusban érdekelt szállodákkal, rendezvényhelyszínekkel, szervező irodákkal, valamint a Malévvel és a Budapest Airporttal - közölte a Magyar Turizmus (MT) Zrt. hétfőn az MTI-vel.

A kampány célja Budapest népszerűsítése a nemzetközi hivatásturisztikai piacon, a piaci szereplők együttműködésének és eredményességének erősítése, valamint az értékesítés támogatása a kampány időszaka alatt.

Az együttműködő partnerek arra számítanak, hogy a kampány eredményeképpen legalább 60 nemzetközi rendezvényt sikerül Magyarországra csábítani, amelyeken mintegy 12 ezer vendég vesz részt, akik mintegy 24 ezer vendégéjszakát töltenek el a csatlakozott szálláshelyeken.

A 2011. április 1. és 2012. július 30-a között zajló akció központi eleme a rendezvényekhez kapcsolódó gálavacsorák és fogadások helyszínének térítésmentes biztosítása a nemzetközi rendezvények számára. Ehhez a nemzetközi rendezvényszervezőknek minimum 2 éjszakás, minimum 50 fős rendezvényt kell szervezniük Magyarországon, legalább félnapos konferenciaterem-bérléssel. A gálavacsora szervezésébe a külföldi partnernek be kell vonnia egy hazai partnercéget is.

A kampányhoz 14 hazai szervezőiroda, 24 budapesti négy- és ötcsillagos szálloda, továbbá számos rendezvényhelyszín csatlakozott.

A kampány legfőbb célpiacai Ausztria, Belgium, Észak-Európa, Franciaország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Svájc és az Amerikai Egyesült Államok. A kampány önálló honlapja a www.budapestmeetings.com címen érhető el, és azon a kampány valamennyi résztvevőjének megjelenést biztosítanak.