Magyarországot reklámoznák a Hungaroringen
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a nemzetközi sportesemények kedvező turisztikai hatásának erősítésére a Hungaroring Sport Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. pénteken Budapesten.
A megállapodást Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója és Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója írta alá. Az együttműködés célja, hogy növeljék a magyar turisztikai úticélok nemzetközi ismertségét, a belföldi és a beutazó turizmus teljesítményét, bevételét.
Az együttműködés értelmében a két társaság meghatározza a közös marketing tevékenységet igénylő piacokat, a vendégforgalom növelése érdekében saját médiafelületeiken felhívják a figyelmet a magyar turisztikai lehetőségekre, és egyeztetik a külföldi értékesítő partnerek részére közvetítendő üzeneteiket.
Horváth Gergely kiemelte, hogy tavaly két olyan rendezvény volt - egy szakmai világkongresszus és a Forma-1 verseny -, amelyek során teltház volt a fővárosi szállodákban, ezzel szemben Bécsben 50 olyan rendezvényt tartanak nyilván amikor szinte teljes egészében megtelnek a szálláshelyek.
Az MT Zrt. vezérigazgatója szerint a Hungaroring versenyén a reklámfelületeken Magyarországot, a turisztikai lehetőségeket is fel lehetne tüntetni, erről tárgyalnak a rendezvény jogdíjtulajdonosaival.
Kérdésre válaszolva Gyulay Zsolt elmondta, hogy a Hungaroring pálya felújítására 160 millió forintot szánnak idén, de ez az összeg változhat. Elmondta azt is, hogy jól állnak a június 3-4-5-ei Túraautó Világbajnokság előkészületeivel, a verseny plakátján már látszik a két szervezet együttműködése.