Ősszel nyílik az első magyar tesztáruház

2011.07.13. 07:45

A fővárosban szeptemberben nyílik Európa első tesztáruháza, a Sample Central, írja a Napi. A Távol-Keleten és Dél-Amerikában már sikerrel működő kereskedelmi modell is a fogyasztókat célozza meg, ugyanakkor lehetőséget nyújt a gyártóknak, fejlesztőknek, hogy új termékeiket bemutathassák, a vásárlókkal teszteltethessék − mutatja be az üzleti modell lényegét dióhéjban Kováts Lívia, a Sample Central franchise-világhálózat magyarországi áruházát megnyitó és üzemeltető Sample World Zrt. vezérigazgatója.

A rövidesen megnyíló üzletben a csomagolt élelmiszerektől, italoktól kezdve a legkülönfélébb kozmetikai és háztartási termékeken át a műszaki cikkekig rendkívül széles lesz a kínálati paletta − tagok számára. Ők online regisztrációval foglalhatnak időpontot az üzlet áruféleségeinek megtekintésére. A nekik tetsző termékeket kipróbálhatják, egy-egy példányt hazavihetnek tesztelésre. Ezért mindössze annyit kell tenniük, hogy a termékekről a tesztelés után egy kérdőív kitöltésével véleményt nyilvánítanak.

A vásárlók mellett a kereskedelmi modell a termékeket fejlesztő, gyártó vállalkozásoknak is lehetőséget biztosít a bemutatkozásra, amelynek során − a tesztelések és a véleménynyilvánítások eredményeként − rövid időn belül visszajelzést is kaphatnak termékeik fogadtatásáról. Az üzlet választéka így állandóan bővül, hiszen akár kéthetente megjelenhetnek a legújabb műszaki és egyéb termékek a kínálatban.